Tuesday, July 6, 2010

My Members (Ep 1)




Ni gambar geng2 ku masa sambung Master Edu di UTHM. dari kiri Puan Jenab (Zainatul), Cik Cda (Rosieda), Puan Iman (Halimah) dan of course le aku...Cik Surey... Dalam geng aku neh, aku ngn Pn Jenab je posting kat KK, Cda plak dpt posting kat sekolah n Imah, masih tunggu panggilan keputusan temuduga. Kepada Imah: I ucapkan u berjaya tau. Gambar ini diambil masa kitorang buat program pertolongan cemas.


.
Masih juga orang yang sama dengan gambar diatas cume tambahan seorang lagi ahli iaitu En Fadzil..Dia ni kadang2 sebagai penceria kumpulan kami sebab dia ni kuat gak membebel...hehheh..

Ni plak gambar masa kat KUKTEM(UMP). Dari kiri Puan Myza dan disebelah kanan sekali adalah Puan Liyana....Nampaknye saya sorang je yang masih bergelar Cik Surey. Terpaksalah saya amik tiket bas ekspress tambahan nak mengejar mereka2 nih. Gmbar ni diambil masa Puan Liyana datang melawat kami di KUKTEM... hehehhe









No comments:

Post a Comment