Tuesday, June 22, 2010

Sahabat2 tersayang

seronok betul masa belajar2 bile diingat semula kan.....kenangan manis ke, pahit ke, masam ke.....semua bercampur aduk.. Tapi yang penting, aku dapat gak habiskan diploma n sijil aku bersama rakan-rakanku di Penang.... Gambar kat sebelah ni la kawan2 aku masa aku kat Poli dulu.....cume sorang lagi je tertinggal sbb dia tak join JPA3 macam kitorang....

tapi masa ni aku rasa aku kurus sket....skang ni aku dah semakin chubby.....cantik gak kan....ahaks.... dalam gambar ni dua org dah selamat kawin dah n aku ngn member lagi sorang je tertinggal bas... tp tak pe, tunggu nanti aku kejar korang...:)

che yam, aku, yan n nozi....ni la sahabat susah senang aku masa kat poli....tidak dilupakan yang takde dalam gambar neh...azwa....tp gambar neh masa aku ngn diorang sama2 amik sijil....skang ni masing2 dah berjaya n dapat kerja yang baik....

che yam-keje gov, aku-ngajar, yan-PSAS, nozi and azwa-CIMB group. kitorang ade combination 2 course + budak komputer campur ngn budak commerce.. Bile time study, pening gak kepala...byk sgt ilmu2 yang terbang n bercampur2....

No comments:

Post a Comment